Navision 4.0

Παρουσίαση των βασικών στοιχείων του Microsoft Business Navision 4.0 και ανάλυση των κυριότερων μενού λειτουργίας του. Το Microsoft Business Navision 4.0 αποτελεί ένα σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και μπορεί να υποστηρίξει κάθε είδους επιχειρηματική δραστηριότητα. Οι επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες σπεύδουν να αποκτήσουν το κατάλληλο για αυτές σύστημα ξοδεύοντας τεράστια ποσά. Η αγορά ERP τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται ταχύτητα και οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν μπει κι αυτές πλεόν στο παιχνίδι.

Κατέβασμα: Παρουσίαση, Tutorial
Read more »

CRM στον τραπεζικό κλάδο

Η παρούσα εργασία παρουσιάζει βιβλιογραφικά την Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management) ως μια νέα μεθοδολογία που προσβλέπει στην επισήμανση και την προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης). Η προσέγγιση αφορά την εφαρμογή στον τραπεζικό κλάδο και παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Eurobank.

Κατέβασμα: Project, Case Study Eurobank, Παρουσίαση
Read more »

Social Media Marketing

Η ανάμειξη των επιχειρήσεων με τα Social Media, αποτελεί επιτακτική ανάγκη στην σημερινή εποχή. Διότι με την είσοδο τους στο χώρο αυτό, είναι σε θέση να δημιουργήσουν και να προωθήσουν στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Στην εργασία αυτή περιγράφονται οι δυνατότητες που δίνονται μέσω της συγκεκριμένης τακτικής και ο ρόλος τους στον ανταγωνισμό της αγοράς.


Κατέβασμα
Read more »

Lacta: Ένα Case Study επιτυχημένου Social Media Marketing

H Lacta κατάφερε να γίνει το πιο δημοφιλές brand στο Facebook στην Ελλάδα, μέσω μιας  εφαρμογής που επιτρέπει στους χρήστες να εκδηλώνουν και να μοιράζονται την αγάπη τους και με τις καμπάνιες ταινιών που διοργάνωσε τα τελευταία χρόνια. Αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα του social media marketing και γι' αυτό επιλέχθηκε για παρουσίαση σαν ένα αντιπροσωπευτικό case study.


Κατέβασμα: Case Study, Παρουσίαση
Read more »

Service Quality in Online Banking - Ποιότητα υπηρεσιών στον online τραπεζικό τομέα

Κατα τη διάρκεια του μεταπτυχιακού μαθήματος "Ψηφιακή Οικονομική" πραγματοποιήθηκε η εργασία με τίτλο: Ποιότητα υπηρεσιών στον online τραπεζικό τομέα. Γίνεται μια παρουσίαση για την κατάσταση του Online Banking στην Ελλάδα και αναζητώντας συγκεκριμένα κριτήρια στη βιβλιογραφία πραγματοποιείται αξιολόγηση των μεγαλύτερων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα για ό,τι αφορά την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Κατέβασμα: word, ppt
Read more »