Social Media Marketing

Η ανάμειξη των επιχειρήσεων με τα Social Media, αποτελεί επιτακτική ανάγκη στην σημερινή εποχή. Διότι με την είσοδο τους στο χώρο αυτό, είναι σε θέση να δημιουργήσουν και να προωθήσουν στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Στην εργασία αυτή περιγράφονται οι δυνατότητες που δίνονται μέσω της συγκεκριμένης τακτικής και ο ρόλος τους στον ανταγωνισμό της αγοράς.


Κατέβασμα
Read more »

Lacta: Ένα Case Study επιτυχημένου Social Media Marketing

H Lacta κατάφερε να γίνει το πιο δημοφιλές brand στο Facebook στην Ελλάδα, μέσω μιας  εφαρμογής που επιτρέπει στους χρήστες να εκδηλώνουν και να μοιράζονται την αγάπη τους και με τις καμπάνιες ταινιών που διοργάνωσε τα τελευταία χρόνια. Αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα του social media marketing και γι' αυτό επιλέχθηκε για παρουσίαση σαν ένα αντιπροσωπευτικό case study.


Κατέβασμα: Case Study, Παρουσίαση
Read more »

Service Quality in Online Banking - Ποιότητα υπηρεσιών στον online τραπεζικό τομέα

Κατα τη διάρκεια του μεταπτυχιακού μαθήματος "Ψηφιακή Οικονομική" πραγματοποιήθηκε η εργασία με τίτλο: Ποιότητα υπηρεσιών στον online τραπεζικό τομέα. Γίνεται μια παρουσίαση για την κατάσταση του Online Banking στην Ελλάδα και αναζητώντας συγκεκριμένα κριτήρια στη βιβλιογραφία πραγματοποιείται αξιολόγηση των μεγαλύτερων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα για ό,τι αφορά την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Κατέβασμα: word, ppt
Read more »

Προσωπικά δεδομένα και διαδίκτυο

Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού μαθήματος "Νομικά Θέματα Πληροφορικής" πραγματοποιήθηκε η παρούσα εργασία με θέμα: Προσωπικά δεδομένα και διαδίκτυο. Πραγματοποιείται αναφορά για το ρόλο των προσωπικών δεδομένων στο internet καθώς και λύσεις που βρίσκονται σε έρευνα για την αντιμετώπιση της κακής χρήσης αυτών.

Κατέβασμα της παρουσίασης
Read more »

Το Internet επηρεάζει τον ανθρώπινο εγκέφαλο

Αίσθηση και μεγάλη συζήτηση προκαλεί η κυκλοφορία νέου βιβλίου στις ΗΠΑ, που υποστηρίζει ότι οι σύγχρονες ηλεκτρονικές μας συνήθειες και η πληθώρα πληροφοριών που δεχόμαστε καθημερινά σκοτώνουν όχι μόνο τη μνήμη, την υπομονή, και την ικανότητά μας να συγκεντρωθούμε, αλλά μεταβάλουν την ίδια τη δομή του εγκεφάλου μας.

Στο νέο του βιβλίο με τίτλο «The Shallows» ο Νίκολας Καρ επεκτείνει τις θέσεις που παρουσίασε σε παλιότερο άρθρο του με τίτλο «Η Google μας κάνει ηλίθιους;». Στο νέο βιβλίο, ο Καρ εξετάζει εφευρέσεις του ανθρώπου, όπως ο χάρτης, το ρολόι και η γραφομηχανή, για να καταλήξει στο πόσο επηρέασαν τον τρόπο σκέψης του ανθρώπου. Με τον ίδιο τρόπο, ο συγγραφέας υποστηρίζει ότι η «κακοφωνία ερισμάτων» και το «τρελό κέντημα» πληροφοριών του Διαδικτύου οδήγησε στην επικράτηση της απρόσεκτης ανάγνωσης, της διασπασμένης σκέψης και της επιδερμικής γνώσης, σε αντίθεση με την εποχή του βιβλίου, που ώθησε τον άνθρωπο στην ενδοσκόπηση και την ανάπτυξη της φαντασίας του.

Ο Καρ εξηγεί ότι η «νευροπλαστική», η ιδιότητα του εγκεφάλου μας να επανασχεδιάζει τα κυκλώματά του, καταδεικνύει ανησυχητική τάση: «Αν θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μέσον, το οποίο θα προκαλούσε ριζική και ταχεία αναδιάρθρωση των εγκεφαλικών μας συνάψεων, θα φτιάχναμε κάτι σαν το Ιντερνετ».

Ο Δρ Γκάρι Σμολ, διευθυντής του Κέντρου Μνήμης και Γήρανσης του Πανεπιστημίου UCLA λέει: «Ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε κάθε είδους ερέθισμα. Πρόκειται για πολύ περίπλοκη αλληλουχία νευρολογικών, χημικών και ηλεκτρικών επιπτώσεων που έπεται κάθε ερεθίσματος. Αν, όμως, προσέξουμε συγκεκριμένα ερεθίσματα και αγνοήσουμε άλλα, ορισμένα νευρικά κυκλώματα θα ατονήσουν».



Ο Δρ Σμολ παρατήρησε στις μελέτες του ότι η νέα γενιά «ηλεκτρονικών αυτοχθόνων» -όπως ονομάζει τους εθισμένους στο Ιντερνετ νέους- δεν διαθέτει κοινωνικές δεξιότητες, όπως «να κοιτούν το συνομιλητή τους στα μάτια ή να παρατηρούν μη λεκτικές εκφράσεις, όπως μορφασμούς», ενώ φοβάται ότι η επικράτηση των γραπτών μηνυμάτων κινητών τηλεφώνων και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αμβλύνουν την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Ο Δρ Σμολ και ο Νίκολας Καρ προειδοποιούν ότι η «πολυπραγμοσύνη» -η ικανότητα να κάνει κανείς πολλά πράγματα ταυτόχρονα που αποτελεί αναγκαία συνθήκη για τη χρήση του Ιντερνετ- δεν αποτελεί αξιόπιστη και αποτελεσματική μέθοδο, καθώς αν και βελτιώνει το χρόνο, πλήττει την ποιότητα.

Ο Δρ Σμολ προσφέρει, όμως, αισιόδοξη νότα, εκτιμώντας ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει αποδείξει την ικανότητά του να αποφεύγει την κατάρρευση. «Ο εγκέφαλος μπορεί να προλάβει τη ζημιά, εφόσον αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο. Η απόφαση πρέπει, όμως, να προέλθει από εμάς τους ίδιους. Πρέπει να μάθουμε να εξισορροπούμε το χρόνο μας μεταξύ του Διαδικτύου και εκτός αυτού», λέει ο Δρ Γκάρι Σμολ.

πηγή: The Guardian
Read more »