Service Quality in Online Banking - Ποιότητα υπηρεσιών στον online τραπεζικό τομέα

Κατα τη διάρκεια του μεταπτυχιακού μαθήματος "Ψηφιακή Οικονομική" πραγματοποιήθηκε η εργασία με τίτλο: Ποιότητα υπηρεσιών στον online τραπεζικό τομέα. Γίνεται μια παρουσίαση για την κατάσταση του Online Banking στην Ελλάδα και αναζητώντας συγκεκριμένα κριτήρια στη βιβλιογραφία πραγματοποιείται αξιολόγηση των μεγαλύτερων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα για ό,τι αφορά την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Κατέβασμα: word, ppt